Solum ferendum aliter cohaerere voluptatum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ac tamen hic mallet non dolere. Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Et si turpitudinem fugimus in statu et motu corporis, quid est cur pulchritudinem non sequamur? Duo Reges: constructio interrete. Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Quid iudicant sensus? Murenam te accusante defenderem.

Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attuleris, quam te reprehenderim. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Praetereo multos, in bis doctum hominem et suavem, Hieronymum, quem iam cur Peripateticum appellem nescio. Est autem a te semper dictum nec gaudere quemquam nisi propter corpus nec dolere.

Facillimum id quidem est, inquam. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. A primo, ut opinor, animantium ortu petitur origo summi boni. Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit. Iam in altera philosophiae parte. Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere. Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit? Aliter homines, aliter philosophos loqui putas oportere?

Istic sum, inquit. Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit. Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Neminem videbis ita laudatum, ut artifex callidus comparandarum voluptatum diceretur.